Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.04.2019 19:58 - Да можеш да даваш, да можеш да получаваш
Автор: dragonfly44 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 132 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 16.04.2019 20:00


 Да можеш да даваш, да можеш да получаваш       - Здравей, Ма, тъкмо щях да ти се обаждам да питам дали изпробва вече подаръка си? - Какъв подарък?!   Две думи убиващи и заковаващи... Казани с убиващо и заковаващо пренебрежение и нетърпение, не досада, защото явно бяха спрели някаква тирада, мисъл... Усети се нещо да вметне,.... но не подобри нещата... -Аа, да, ама ...не мога да се занимавам с такива сложни неща, нали ви казах, че нищо не искам за рождения си ден, чакай да ти обясня друго...   Въздухът спря в дробовете и се забрави там.... ми, как успява да го направи така естествено - ...всеки път  като си помисля, че вече  няма да позволя по никакъв начин да ме разстрои -просто защото съм решила, че няма да се разстройвам, да тя си има оправдателни причини да се държи така...болна е...   но ми е майка...    и няма значение дали си болен или здрав,  ако просто си малко човек - е човешко да благодариш за подарък...   ---избирах го този блендер много, разпитвах да ти взема най-хубавия, за да можеш да си мелиш лесно не знам кои си семена сутрин и да си пиеш това, което си пиеш, за да може да си смилаш здравословни неща , които се оплакваш че не можеш да дъвчеш вече а искаш да се храниш здравословно   и съм дала пари и съм отделила време и мисъл да го потърся намеря, отида, избера и после опаковам надпиша донеса и ти ми казваш - "Какъв подарък?" и "Не ми трябва, че ми усложнява живота!"   да се отнесем с презрение към получаването, защото е неблагородно някак си  и да наблегнем на важните неща като  даването ...  трепти от благородие тази дума   ... Нареждащ "-И днес съм занесла у Нора куфара и чергата, дето казах, че ще ви дам  -да идете да си ги вземете..!!!" Мъкнала е голям куфар и  чержде по градския транспорт след като й казах, че ще мина някой път с колата да ги взема, щом явно така държеше да ни ги даде като много потребни според нея,...купени от промоции с мисъл за нас и е важно да бъдат дадени сега защото:   А)да не й пречат Б) да ми натрие носа В) да покаже грижа като дава неща Г) всичко гореизброено  
Обичам те, Майко.....        



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dragonfly44
Категория: Лични дневници
Прочетен: 15010
Постинги: 28
Коментари: 10
Гласове: 13
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930